HappyFew
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het HappyFew Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Introductie

Ga naar beneden 
+11
Gowron
Fenmarenn
Fantasm
Arcane
Tasumi
Saskia
Jaidey
IcyCube
Linaye
Yue
fluffy
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gowron

Gowron


Posts : 8
Reputation : 0
Join date : 28-04-09
Age : 47
Location : Deventer

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 30, 2009 7:17 am

En ik heb nu juist weer zo iets van prisonbreak was alleen seizoen 1 maar leuk.
Maar we hoeven ook niet allemaal exact hetzelfde leu te vinden. Dan werd de wereld alleen maar saai.
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 30, 2009 7:56 am

Gowron schreef:
Heroes ging me te langzaam en ben afgehaakt.
Kijk nog wel iedere donderdag Naruto Shipuuden. Maar das dan ook de enige manga die ik zie. Gundam ooit we eens gedownload en gekeken maar verder niet.

boeken = manga, filmpjes = anime. zodat ik iig weet waar je het over hebt x_x dacht namelijk dat je alleen manga dus die boekjes... las ...
en wat betreft die "zooi" ik zie niet echt bepaalt in waarom je het zooi noemt, msschien dat je me wilt vertellen waarom precies =/ ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Posts : 22
Reputation : 0
Join date : 26-04-09

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 30, 2009 9:14 am

Ach iedereen zn eigen mening over anime Wink Ik vind het leuk, call me childish dat ik er nog steeds naar kijk, maar vind de humor vaak leuk die erin voorkomt lol Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 30, 2009 9:23 am

Yue schreef:
Ach iedereen zn eigen mening over anime Wink Ik vind het leuk, call me childish dat ik er nog steeds naar kijk, maar vind de humor vaak leuk die erin voorkomt lol Smile

moet je gantz is lezen ... niet kijken schijnt slecht verfilmd te zn ... dat is niet iets wat je je kind wilt laten zien ... iig er is nogal een aantal aan diverse onderwerpen en doelgroepen in de manga/anime wereld en niet alleen het slechte vb van populaire series zoals pokemon en dbz ... die zn allang verourderd ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Posts : 6
Reputation : 0
Join date : 27-04-09

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 30, 2009 10:40 am

Wil je niet beledigen hoor fluffy Razz Daarom zeg ik ook no offence, vindt het prima dat jullie dat zo leuk vinden. Maar ik vind er gewoon echt niets aan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 30, 2009 10:41 am

Natasha schreef:
Wil je niet beledigen hoor fluffy Razz Daarom zeg ik ook no offence, vindt het prima dat jullie dat zo leuk vinden. Maar ik vind er gewoon echt niets aan Smile

ik voel me ook nie beledigt vraag me alleen af naar de reden xD voor het geval het weer komt vanwege... pokemon '~~ want als ik het zo bekijk begrijp ik het al te goed dat mensen het kinderachtig vinden x_x
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasha

Natasha


Posts : 6
Reputation : 0
Join date : 27-04-09

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 30, 2009 10:44 am

Oh nee hoor, heb wel 'n paar afleveringen Bleach en Naruto gezien maar het beviel me gewoon niet. Het oog wil ook wat en bovendien komt er naar mijn idee iets te weinig diepgang in de karakters naar voren, of dat is omdat het getekend is of dat ik gwn de verkeerde series gezien heb weet ik niet maargoed, voor mij is het dus niet Razz Al vond ik pokemon altijd wel leuk, nuja toen ik nog een klein meisje was ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 30, 2009 10:46 am

Natasha schreef:
Oh nee hoor, heb wel 'n paar afleveringen Bleach en Naruto gezien maar het beviel me gewoon niet. Het oog wil ook wat en bovendien komt er naar mijn idee iets te weinig diepgang in de karakters naar voren, of dat is omdat het getekend is of dat ik gwn de verkeerde series gezien heb weet ik niet maargoed, voor mij is het dus niet Razz Al vond ik pokemon altijd wel leuk, nuja toen ik nog een klein meisje was ^^

ter verdediging van naruto ... ja de eerste paar afleveringen zn gewoon ... kinderachtig ... met die naakte meid techniek '~~ later krijgt het wel wat meer diepgang moet ik zeggen, zelfde met bleach alleen duurt dat kort en daarna komt het op hetzelfde niveau als pokemon terecht x_x de verdediging rust bij deze '~~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ston3

Ston3


Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 40
Location : Heusden

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 30, 2009 3:25 pm

Icy idd me vriendin haat Prison Break (ik ook) , saai , gaat niet vooruit en een getatoeeerde janette als hoofdrolspeler (ik Quote me vriendin)
de eruit ziet als een ronny , maar dit komt door onze sociale visie = hij representeert een soort volk dat hier niet echt geliefd is :s

en btw mijn vriendin komt van Breda dus... Smile

according to jim is grappig lol en lumelia , manga is een cult object , je vindt het leuk of niet , de mainstream dingen kunne idd tegenvallen maar sommige series (meestal korte) zijn echt met diepgang en blijven je bij (zoals bv Basilisk)
maar geen probleem hoor , je mag best iets niet leuk vinden lol Smile
Pokemon en yu-gi-oh is voor kinderen nee?
Bleach verwatert idd maar het concept is wel cool vind ik.
Probleem is vind ik dat er veel series zijn die zo op elkaar lijken zoals bv Will and Grace , Friends enz enz er steekt geen enkele echt boven uit hier op de tv , een herh van friends is beter dan kijken hoe een of andere leeghanger zijn kelder niet geplakt heeft en zijn vrouw pisnijdig de tv belt en ze komen filmen :s
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 1:06 am

Ston3 schreef:
Icy idd me vriendin haat Prison Break (ik ook) , saai , gaat niet vooruit en een getatoeeerde janette als hoofdrolspeler (ik Quote me vriendin)
de eruit ziet als een ronny , maar dit komt door onze sociale visie = hij representeert een soort volk dat hier niet echt geliefd is :s

en btw mijn vriendin komt van Breda dus... Smile

according to jim is grappig lol en lumelia , manga is een cult object , je vindt het leuk of niet , de mainstream dingen kunne idd tegenvallen maar sommige series (meestal korte) zijn echt met diepgang en blijven je bij (zoals bv Basilisk)
maar geen probleem hoor , je mag best iets niet leuk vinden lol Smile
Pokemon en yu-gi-oh is voor kinderen nee?
Bleach verwatert idd maar het concept is wel cool vind ik.
Probleem is vind ik dat er veel series zijn die zo op elkaar lijken zoals bv Will and Grace , Friends enz enz er steekt geen enkele echt boven uit hier op de tv , een herh van friends is beter dan kijken hoe een of andere leeghanger zijn kelder niet geplakt heeft en zijn vrouw pisnijdig de tv belt en ze komen filmen :s

pokemon en Yu vind ik iig meer op kinderen gericht aangezien het nooit echt een diepgang krijgt en altijd makkelijk te volgen is met een bepaalde structuur. Pokemon = nieuwe pokemon, team rocket wilt weer pokemon jatten, faalt en knalt de lucht in met de afwisseling van ash die een badge wint. Dit komt in bijna elke aflevering voor. Bij Yu is het dat Yugi's team meestal de matches wint. Ik heb zelf ook veel Yu gekeken en ook zelf gespeeld en zie het als een leuke tijd in mn jeugd terwijl ik pokemon toch meer massa productie van dezelfde kowe ouwe hap vind..
Terug naar boven Ga naar beneden
Elk

Elk


Posts : 34
Reputation : 2
Join date : 26-04-09
Age : 37
Location : Amsterdam

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 4:09 am

Natasha schreef:
Oh nee hoor, heb wel 'n paar afleveringen Bleach en Naruto gezien maar het beviel me gewoon niet. Het oog wil ook wat en bovendien komt er naar mijn idee iets te weinig diepgang in de karakters naar voren, of dat is omdat het getekend is of dat ik gwn de verkeerde series gezien heb weet ik niet maargoed, voor mij is het dus niet Razz Al vond ik pokemon altijd wel leuk, nuja toen ik nog een klein meisje was ^^

lol Je moet niet naar Bleach en Naruto kijken als je diepgang in karakters wilt. Shounen anime hebben dat vaak niet. Misschien is Shoujo anime meer jouw ding.

Ston3 schreef:
Icy idd me vriendin haat Prison Break (ik ook) , saai , gaat niet vooruit en een getatoeeerde janette als hoofdrolspeler (ik Quote me vriendin)
de eruit ziet als een ronny , maar dit komt door onze sociale visie = hij representeert een soort volk dat hier niet echt geliefd is :s

Hoe kan je het nou haten. Vooral de eerste seizoen is leuk, maar de rest is wel wat minder. Nu laten ze de laatste seizoen zien. Ik vind het best jammer dat het bijna afgelopen is.

Verder kijk ik naar Lost, House MD, Heroes, Doctor Who, Supernatural, America's Next Top model en Project Runway.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/heltage
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 4:49 am

naruto krijgt meer diepgang in de laatste 80 chapters of zo, dus rond waar de anime nu zit, of iig hoort te zitten na deze filler reeks

maar qua diepgang zou ik ook meer Death Note, FMA beide series en eventueel code geass aanraden, zelf heb ik de laatste nog niet afgekeken maar hoor er goede dingen over
Terug naar boven Ga naar beneden
Elk

Elk


Posts : 34
Reputation : 2
Join date : 26-04-09
Age : 37
Location : Amsterdam

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 5:18 am

Naruto heeft wel wat diepgang in het verhaal maar niet zo zeer bij karakters vind ik. Vooral veel over Saske en Naruto's verleden.

Death Note, Fullmetal Alchemist zijn echt goed. Maar ik denk dat Code Geass misschien niet iets voor haar is. Ik heb ook een paar suggesties voor je: Jigoku Shoujo, Ghost In The Shell, Haibane Renmei, XXXHoLic, Paradise Kiss, Hana Yori Dango, Fruits Basket, Wolf's Rain, Mushi-shi. Misschien kan je een paar van deze gaan checken om te zien of je er wat van vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/heltage
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 7:02 am

3 woorden ... doet ze niet ... weet et zkr ><

maar als we toch animes aan het opnoemen zn, elfen lied blijft mn favoriet, korte vn 13, 14 als je het leuk vindt hebben ze nog een extra ep. blijft een tragisch verhaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Elk

Elk


Posts : 34
Reputation : 2
Join date : 26-04-09
Age : 37
Location : Amsterdam

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 10:37 am

Ik heb Elfen Lied gedownload maar nog niet gekeken. Ik download altijd te veel en dan heb ik nooit genoeg tijd om alles te kijken. x_x; lol
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/heltage
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 10:39 am

Elk schreef:
Ik heb Elfen Lied gedownload maar nog niet gekeken. Ik download altijd te veel en dan heb ik nooit genoeg tijd om alles te kijken. x_x; lol

elfen lied ... zo prachtig Crying or Very sad zkr wel de boxed set kopen als ik die op het chibicon vind ><
Terug naar boven Ga naar beneden
menno




Posts : 9
Reputation : 3
Join date : 26-04-09

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 10:42 am

fluffy schreef:
Elk schreef:
Ik heb Elfen Lied gedownload maar nog niet gekeken. Ik download altijd te veel en dan heb ik nooit genoeg tijd om alles te kijken. x_x; lol

elfen lied ... zo prachtig Crying or Very sad zkr wel de boxed set kopen als ik die op het chibicon vind ><
ik heb 2 stukjes ervan gezien, alletwee met een naakte vrouw xD
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:15 am

menno schreef:
fluffy schreef:
Elk schreef:
Ik heb Elfen Lied gedownload maar nog niet gekeken. Ik download altijd te veel en dan heb ik nooit genoeg tijd om alles te kijken. x_x; lol

elfen lied ... zo prachtig Crying or Very sad zkr wel de boxed set kopen als ik die op het chibicon vind ><
ik heb 2 stukjes ervan gezien, alletwee met een naakte vrouw xD

niet dat soort prachtig... en alleen eerste eps ... en daar gaat het niet om... of je moet hentai leuk vinden ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fantasm

Fantasm


Posts : 11
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33
Location : Breda

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:09 pm

Elfenlied is egt cool...
Bloederige Drama 'tekenfilm' zo zo super zielig:(
Hmm daarnaast kijk ik voornamelijk van die Gruwel anime
Met vampiers enzo:P allemaal dat occulte is wel leuk..
Naruto en bleach had ik een tijdje gevolgd maja vond dat te saai na een tijd..
Shakugan no Shana is vet..Ik wacht nog op seizoen 3
Erm.... Helsing/ Vampire knight/ Vampire knight guilty is wel kewl..
Ben je in een wraaklustige bui kijk dan Hellgirl.. Vriendin van me kijkt het als ze zin heeft om te huilen..Tis nogal dramatisch snap je?
Euhm..Voor de rest Kijk ik van alles en nog wat...Bvb Kaze no stigma (afgekeken..)
Dit klinkt mss kinderachtig maar Digimon seizoen 3 is ook wel heel leuk:P
Nu zoek ik nog wat leuke anime om te kijken met vampiers/zombies enzo..Kheb ook zombie loan gezien maja nu kijk ik maar Bakugan-.- das een soort van pokemon/yugioh-.-...maja...moet tog iets?Very Happy
Dus als iemand een goede stream heeft van een bepaalde horror anime ofzo?
Blood+ en Blood trinity ook al gezien..Razz maja nu blijf ik ratelen over animez>.>
Buhbai
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia

Saskia


Posts : 13
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 26

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 1:01 pm

Gossie, ik zit dit zo te lezen en zo te zien is de introductie secttie veranderd naar de, welke anime vind je leuk sectie? Miss moesten we maar een nieuwe topic starten met die titel..... Zijn er nog mensen die zich gaan voorstellen of krijgen we nu animes en mangas en series en films? Razz haha
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 2:11 pm

Fantasm schreef:
Elfenlied is egt cool...
Bloederige Drama 'tekenfilm' zo zo super zielig:(
Hmm daarnaast kijk ik voornamelijk van die Gruwel anime
Met vampiers enzo:P allemaal dat occulte is wel leuk..
Naruto en bleach had ik een tijdje gevolgd maja vond dat te saai na een tijd..
Shakugan no Shana is vet..Ik wacht nog op seizoen 3
Erm.... Helsing/ Vampire knight/ Vampire knight guilty is wel kewl..
Ben je in een wraaklustige bui kijk dan Hellgirl.. Vriendin van me kijkt het als ze zin heeft om te huilen..Tis nogal dramatisch snap je?
Euhm..Voor de rest Kijk ik van alles en nog wat...Bvb Kaze no stigma (afgekeken..)
Dit klinkt mss kinderachtig maar Digimon seizoen 3 is ook wel heel leuk:P
Nu zoek ik nog wat leuke anime om te kijken met vampiers/zombies enzo..Kheb ook zombie loan gezien maja nu kijk ik maar Bakugan-.- das een soort van pokemon/yugioh-.-...maja...moet tog iets?Very Happy
Dus als iemand een goede stream heeft van een bepaalde horror anime ofzo?
Blood+ en Blood trinity ook al gezien..Razz maja nu blijf ik ratelen over anmez>.>
Buhbai

er schijnt een serie te zn waar je gewoon een trauma van op loopt waar je gewoon niet meer van bij komt ... ben alleen de naam vergeten ... msschien dat ik die is ga kijken Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Linaye

Linaye


Posts : 4
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 42
Location : Wervershoof

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 02, 2009 2:38 am

Ik wil nie lullig zijn maar dit is een introductie topic.. wth are we discussing series ??
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 02, 2009 3:22 am

Linaye schreef:
Ik wil nie lullig zijn maar dit is een introductie topic.. wth are we discussing series ??

mjah roy houdt het forum ook nie echt bij wat betreft topics in de juiste plek te plaatsen en ja ok ik ben verantwoordelijk ja en zal het bij deze dan ook wel bij houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Posts : 22
Reputation : 0
Join date : 26-04-09

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 02, 2009 3:54 am

oke dan gaan we bij deze weer over tot Introducties Wink

lol idd een beetje off topic mensjes Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ston3

Ston3


Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 40
Location : Heusden

Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 02, 2009 1:07 pm

ik ben tim btw moest je het vergeten zijn Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Introductie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Introductie
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HappyFew :: HappyFew FunTimeee :: Randoms-
Ga naar: