HappyFew
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het HappyFew Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 wtb phoenix crystal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitimema apr 27, 2009 9:22 am

ey ik(cat/dylan) wil graag een phoenix crystal kopen >< whisp me in-game of post je prijs
Terug naar boven Ga naar beneden
Ston3

Ston3


Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 40
Location : Heusden

wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: Re: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitimema apr 27, 2009 9:27 am

lol wij allemaal :p
ik heb een dragoon lvl 19 nu , op 23 of 25 begin ik crypt te farmen met wines en etherhop Twisted Evil Twisted Evil , ik laat je iets weten :p
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: Re: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitimema apr 27, 2009 9:28 am

alleen bazen droppen het en in je eentje gaat het niet zo gemakkelijk heb ik gemerkt xD je raakt dan snel door je whine heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ston3

Ston3


Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 40
Location : Heusden

wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: Re: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitimema apr 27, 2009 9:31 am

? ik koop wel etherhop en crypt is easy sry , me rogue deed het op lvl 22 ... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: Re: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitimema apr 27, 2009 9:33 am

Ston3 schreef:
? ik koop wel etherhop en crypt is easy sry , me rogue deed het op lvl 22 ... lol!

met dragoon doe je te weinig schade om het te doen zonder meer dan de helft van je whine op te maken aan 1 run
Terug naar boven Ga naar beneden
Ston3

Ston3


Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 40
Location : Heusden

wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: Re: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitimema apr 27, 2009 12:13 pm

? op dat lvl maakt dat weinig verschil uit om eerlijk te zijn , heb het net gedaan op 20 das 62k wine voor 3 bosses = niet echt overdreven ....
natuurlijk is die wine nog gratis , die etherhop kost bakkenvol geld ... er zijn verschillende phoenix crystals te koop maar minimum 35g ...
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: Re: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitimedi apr 28, 2009 1:55 am

Ston3 schreef:
? op dat lvl maakt dat weinig verschil uit om eerlijk te zijn , heb het net gedaan op 20 das 62k wine voor 3 bosses = niet echt overdreven ....
natuurlijk is die wine nog gratis , die etherhop kost bakkenvol geld ... er zijn verschillende phoenix crystals te koop maar minimum 35g ...
zeg dat wel... mjah ik had gehoord dat er een petitie is om ranger/rogue crystals een common drop te maken wat mij logisch lijkt anders is het gewoon discriminatie om rogue/ranger drops rare te maken en de rest common ><
Terug naar boven Ga naar beneden
IcyCube

IcyCube


Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 26-04-09
Age : 35
Location : Belgium

wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: Re: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitimewo apr 29, 2009 8:25 am

Jah ik ben ook opzoek naar eentje :s.
Voor mijn vriendin haar aoe skill :p, egt zo moeilijk te vinden eh Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
fluffy

fluffy


Posts : 67
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 33

wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: Re: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitimewo apr 29, 2009 8:27 am

ja zeg dat wel ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Ston3

Ston3


Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 27-04-09
Age : 40
Location : Heusden

wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: Re: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitimedo apr 30, 2009 2:33 am

dit weekend farm ik crypt minstens een dag moet toch ooit droppen die crap :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wtb phoenix crystal Empty
BerichtOnderwerp: Re: wtb phoenix crystal   wtb phoenix crystal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wtb phoenix crystal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HappyFew :: HappyFew FunTimeee :: Buy/Sell-
Ga naar: